חברות ניקיון משרדים בתל אביב

אחד הפרמטרים החשובים ביותר אצל חברות ניקיון משרדים בתל אביב הוא מתן שירות איכותי ובלתי מתפשר. עסקים בתל אביב ובאזור המרכז בכלל מאופיינים כעסקים ויציבים בדרך כלל ולכן גם צריכים לשדר עוצמה, סדר וניקיון כלפי חוץ, הן ברמת ניהול ותפעול העבודה של החברה והן ברמת התחזוקה של מתחמי החברה, לרבות המשרד שלה. משרד מסודר ונקי עשוי להשאיר רושם ראשוני חיובי למבקרים בו ולסייע בטווח הקצר והארוך לשיפור היחסים של החברה עם שותפים ולקוחות חדשים.

כדאי שתקראו את זה לפני שתשכרו חברות ניקיון משרדים בתל אביב

כמו בכל תחום, גם בקרב חברות הניקיון ישנן חברות מקצועיות יותר ואחרות פחות. הדבר בא לידי ביטוי בדברים קטנים שהלקוח אולי לא מודע אליהם אך אלה עשויים להיות משמעותיים לבריאותו שלו, של העובדים במקום וכמובן גם לשביעות רצונם של הלקוחות המגיעים לפגישות במשרד. כך למשל: ערבוב של 2 חומרי ניקיון מסוימים עשויים לגרור תגובה כימית העשויה לגרום לפיצוץ או יצירת חומר שמסוכן לנשום או לגעת בו. דוגמה נוספת היא שטיפה מבלי לשים שלט אזהרה אשר עשוי לסכן את העוברים ושבים במקום.

דברים שחשוב לשמור על ניקיונם במשרד לאורך כל שעות פעילותו:

  • אזור המטבח: מיקרוגל, מקרר, כיור, שולחן האוכל וארונות האחסון.
  • מתחם השירותים: שטיפת הרצפה, האסלות, החלפת סבון, נייר ועוד.
  • מתחם הכניסה: מעלית, חדר מדרגות, לובי הכניסה למשרד, שמשות הכניסה, דלת הכניסה.
  • רצפת המשרד: נקייה משמנים ונוזלים אחרים, נקייה מלכלוך, מבריקה, ריח נעים ואווירה נעימה.
  • ניקיון המכשור ושולחנות העבודה: שולחנות, כסאות, מקלדת, מסך המחשב וכו'.

אנו בחברת גרין ווש – שרותי ניקיון ואחזקה מבטיחים לספק לכם שירותי ניקיון בלתי מתפשרים תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מדוע דווקא גרין ווש?

לא פשוט לבחור מבין חברות ניקיון משרדים בתל אביב שכן ישנן לא מעט חברות ניקיון באזור שיכולות לספק שירות מסוג זה, אז מדוע דווקא גרין ווש – שרותי ניקיון ואחזקה? מכיוון שאצלנו בחברה עושים שימוש בחומרי ניקיון העומדים בתקנים של משרד הבריאות, אנו מכשירים את עובדינו לניקיון כולל מבלי לעגל פינות והכי חשוב – יש לנו לקוחות מרוצים רבים שיכולים להמליץ עלינו ולהעיד על עבודתנו. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לרשותכם.

להצעת מחיר אטרקטיבית

להצעת מחיר אטרקטיבית

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני