ניקיון משרדים בתל אביב

תל אביב נחשבת לעיר השנייה בגודלה בישראל מבחינת גודל אוכלוסייתה ומטבע הדברים הפעילות בעיר תהיה גדושה בכל תחום, החל ממפעלים, דרך בתי מגורים רבים, כבישים סואנים וכן בתי עסק ומשרדים רבים. כל אלו זקוקים לשירותי ניקיון. ניקיון משרדים בתל אביב הוא אחד השירותים הפופולריים ביותר המוצעים לבעלי עסקים באזור ואלה מכירים בחשיבות העליונה של משרד נקי הן עבור העובדים שלהם אשר נוכחים במקום שעות ארוכות במהלך היום וכן עבור הלקוחות המגיעים לפגישות במשרד מעת לעת.

ההבדל בין ניקיון משרדים בתל אביב ברמה גבוהה לבין ניקיון חובבני

מרבית בעלי העסקים המעוניינים לחסוך בהוצאות העסק יכולים אולי לחשוב שהם או העובדים שלהם יכולים פשוט להעביר סמרטוט ובכך לפתור את בעיית ניקיון המשרד. הם שוכחים כי הלקוח רואה הכול וכי אין מדובר רק בנוחות העובדים במשרד אלא גם בשמירה על בריאותם. פח זבל העולה על גדותיו מפזר חיידקים העשויים לפגוע בבריאות העובדים, כמו גם אבק מצטבר, חומרים כימיים שונים שנשפכו במשרד, ערבוב של חומרים שונים באמצעות עובד במשרד שרק רצה לשטוף את הרצפה ולא ידע כי ערבוב החומרים מסוכן מאוד, שמן או נוזל אחר ברצפה שאנשים עוברים ליד ומתעצלים לנקות. כל אלו יכולים לפגוע במישרין או בעקיפין בבריאותם של העובדים וכן של הלקוחות המגיעים למשרד. אנו בחברת גריש ווש – שרותי ניקיון ואחזקה נדאג לשמור על משרדכם נקי בכל שעות הפעילות של המשרד ונבנה עבורכם חבילה מותאמת אישית שתספק את הצרכים שלכם ושל המשרד שלכם.

יתרונות השירות של גרין ווש

  • שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה ועומדים בכל התקנים והאישורים של משרד הבריאות.
  • הכשרת עובדי ניקיון לעבודה מקצועית, אכפתית ובלתי מתפשרת.
  • ניקיון המשרד בהתאם לסיכום מול הלקוח: כולל חדרי שירותים, מטבח, מכשירי חשמל, פאנלים, מעלית, חדר מדרגות, מתחם כניסה, שולחנות, כסאות ועוד.
  • שירות ניקיון בתדירות שהלקוח יקבע בהתאם לצרכיו ורמת הפעילות במשרד.
  • שירותי ניקיון לפני ואחרי ימים מיוחדים, כמו למשל: ימי גיבוש לעובדים, טקסים רשמיים של החברה, פגישות חשובות ועוד.
  • בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומספקת שירותיה באופן קבוע לעשרות משרדים מרוצים בתל אביב ואזור המרכז.

להצעת מחיר אטרקטיבית

להצעת מחיר אטרקטיבית

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני